Politica de retur

Politica de retur

Raportat la modalitatea de încheiere a contractului dintre părți, respectiv prin comandarea de către Client a serviciilor puse la dispoziție de Zebra Catering Cluj (ROXER GRUP SA), acesta este, raportat la clienții persoane fizice, un contract de servicii încheiat la distanță. Contractul dintre părți se încheie la momentul confirmării de către Zebra Catering Cluj (ROXER GRUP SA) a comenzii clientului.

Cu toate acestea contractul dintre părți nu intră sub incidența OG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, având în vedere că obiectul contractului constă în furnizarea alimentelor și băuturilor livrate de subscrisa în calitate de profesionist. Astfel, consumatorul nu beneficiază de dreptul de retragere din contractul încheiate, în termenul de 14 zile prevăzut de OG nr.34/2014. Contractul dintre părți este cu executare dintr-o dată, toate vânzările fiind finale la momentul încheierii contractului, dată fiind natura produselor ce nu pot face obiectul unei revânzări.

Având în vedere că, comanda plasată de Client prin intermediul site-ului www.zebracateringcluj.ro este procesată imediat după efectuarea comenzii, dreptul de a anula sau a modifica comanda este limitat.

Pentru anularea sau modificarea unei comenzi Clientul trebuie să contacteze de îndată Zebra Catering la numărul afișat pe site. În funcție de momentul la care se solicită anularea comenzii, respectiv comanda a fost deja procesată sau trimisă spre livrare, Zebra Catering are dreptul exclusiv de a decide care comenzi pot fi sau nu anulate.
Zebra Catering va refuză anularea comenzilor care pentru care livrarea a fost complet pregătită și/ sau deja predată personalul pentru livrare. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.

Zebra Catering își rezervă dreptul de a anula orice comandă care se bazează pe informații inexacte, chiar dacă acea comandă a fost deja confirmată. Totodată Zebra Catering își rezervă dreptul de a anula orice comandă, înainte de sau după acceptare, cu obligația de a notifica imediat Clientul cu privire la oricare asemenea anulare. Orice comandată anulată în condițiile prezentei politici nu va fi facturată.

Clientul are dreptul de a respinge livrarea unui produs care nu a fost comandat sau o livrare parțială dacă aceasta nu a fost acceptată în prealabil. În această situație Zebra Catering vă restitui integral suma de bani achitată pentru produsul lipsă sau pentru comanda achitată.

Oricare plată efectuată înainte de anularea unei comenzi de către Zebra Catering va fi rambursată, de regulă utilizând aceeași metodă utilizată de Client pentru plata comenzii.
În cazul în care comanda este anulată sau modificată, autorizarea cardului folosit pentru plată poate fi anulată. Rambursarea prețului comenzii va fi realizată fără întârzieri nejustificate şi, nu mai târziu de 14 zile de la data la care a fost anulată comanda. Este posibil ca banca Clientului să nu recunoască sumele anulate care derivă de la procesatorul nostru de plăți, astfel că autorizarea inițială poate să rămână în contul dumneavoastră bancar până la expirarea acesteia, în funcție de politica aplicată de banca Clientului. Pentru detalii suplimentare trebuie contactată banca Clientului.

Pentru orice reclamație sau sesizare vă rugăm să ne contactați la datele de contact afișate pe site.

Nu aveți produse în coș!
0